Translate

piątek, 16 listopada 2012

I u mnie świątecznie :)

Widzę , że coraz bardziej świątecznie robi się na blogach. Gdy tak czytam i oglądam co fajnego tworzycie to już chce mi się świąt , ale takich białych z dużymi płatkami śniegu. Nie ważne ile ma się lat zawsze wracam do lat dziecięcych i wspominam zimy takie sprzed kilkunastu lat ,  wszędzie biało, śniegu prawie po pas. Takie były moje rodzinne strony. Drogi tak zasypane , że autobusy nie mogły przejechać.  Do lekarza  aby podbić kartę na zimowisko jechaliśmy kuligiem. Sanki ciągnął traktor w którym siedział kierowca i lekarz , a my na trzech saneczkach w sześć osób. Fajnie było. Wiem jestem sentymentalna , ale któż z nas nie jest.
Ja się tu rozmarzyłam , ale nie o zimie chciałam . Dzisiaj chciałam też tak troszkę w temacie Świąt . Już jakiś czas temu powstał świąteczny lampion i kartki . Przyszła wreszcie kolej na ich pokazaniem bo za jakiś czas będą znowu owieczki.



Dziękuję Wam bardzo za tak miłe słowa pod poprzednim postem. Pozdrawiam cieplutko.

18 komentarzy:

  1. Cudny lampion... a u mnie takich zim nie było, nie pamiętam śniegu po pas ani zasp...
    U mnie jeszcze nie jest świątecznie, jeszcze trochę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam takie zimy, wspominam je z łezką w oku:( Teraz najczęściej na święta jest szaro i kompletnie niezimowo:( Lampiony są rewelacyjne, bardzo lubię świeczki, świeczuszki i wszelkie lampiony, podstawki do tych świec:) Kartki tez bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice
    congratulations
    http://redpompom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się lampiony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampiony wyglądają świetnie, zwłaszcza podświetlone

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lampionik, taki naprawdę zimowo świąteczny. A zimy o których piszesz ja też bardzo lubiłam jako dziecko, teraz kiedy mieszkam w mieście dla mnie mogłaby przyjść tylko na święta:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną, zimową atmosferę tworzą Twoje lampiony!!! Prześliczne!!! Karteczki też bardzo ładne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lampiony

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiola śsliczne lampioniki zrobiłas,kartki też cudaśne są:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, szczególnie ten biały lampion!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są takie wspomnienia...
    Lampiony i karteczki bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały lampion, kiedyś odważę się i zrobię podobny, Twoje prace są przepiękne, podziwiam
    PS
    pobawiłam się z Twoim kotkiem, fajny jest :)
    pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne lampiony i chyba pracochłonne?Efekt wieczorny niesamowity.Będzie milutko u Ciebie w okolicy świąt.Karteczki ciekawe!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne lampiony, takie bajkowe i zimowe. Ja w tym roku tez zrobiłam trzy ale nie są takie ładne. Czym robisz ten śnieg? Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:)
      Śnieg robię masą strukturalną, którą ostatnio można było kupić w Lidlu.

      Usuń
  15. prace cudne , poprostu nie moge sie na nie napatrzec, Ja az takich zdolnosci nie posiadam ale podziwiac zawsze mozna :)

    OdpowiedzUsuń