Translate

wtorek, 3 lipca 2012

Owiec klonowanie :)

Wiem, wiem, miało być dzisiaj coś ze scrapbookingu ale niestety jeszcze praca nie skończona. Po prostu brak czasu. Mogę tylko na razie zdradzić, że będzie to album ze zdjęciami. Ale za to dzisiaj mam do pokazania kolejne uszyte owieczki. Z racji tego, że kolej na literkę "R" wymyśliłam sobie że owieczki będą miały na imię Roxi i Rubi. Pomału kończy się alfabet noi pomysły na imiona. Czas przedstawić 

Roxi


Rubi



I obie razem

Miło mi powitać nowych obserwatorów i dziękuję ślicznie za tyle miłych komentarzy.
Tym , którzy zaczęli już wakacje i urlopy życzę miłego wypoczynku, naładowania akumulatorów i głowy pełnej pomysłów.

15 komentarzy:

  1. sweet, sweet, sweet :-0 najlepsze są girki i buciory ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elis-to moje pierwsze buciory

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie próbowałam, nie szyłam nic "stojącego" :-(

      Usuń
  2. Są słodkie i mają piękne sukieneczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne mają rumieńce:)
    Serdeczności zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne owieczki. Chyba sobie jedną taką u Ciebie zamówię. Ale po wypłacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. One są rewelacyjne!!!
    I te sukienusie i buciki...dopracowane w szczególikach:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka! Również pozdrawiam wakacyjnie, Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne owieczki, jakie mają buciki, sukienusie, ojojoj. Cuda maleńkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola amiga .
    Que hermosos son sus trabajos ,muy lindos.
    Gracias por su visita :)
    Saludos desde Argentina

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam jestem tutaj przypadkowo, ale jestem pod wrażeniem :)) Śliczne te TWOJE prace ... sa takie słodkie :)) będę zaglądała i obserwowała Twoje poczynania .... Pozdrawiam i zapraszam do Mnie .. Betinka ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i owieczki i króliczki :)

    OdpowiedzUsuń