Translate

niedziela, 1 stycznia 2012

Kwiaty :)


Człowiek to takie dziwne stworzenie . Jak ma trochę wolnego to nie wie co ma ze sobą zrobić . Może poleżeć, poczytać książkę albo po prostu poleniuchować , ale nie musi ciągle coś działać. Wy też tak macie ? Czy tylko ja jestem taka dziwna. Ostatnimi czasy narzekałam na to, że ciągle jestem w biegu, to i pewnie teraz nie mogę się zatrzymać ( w duchu śmieję się sama z siebie ) . A że lubię tworzyć ciągle coś nowego to i powstały te kwiaty z organzy .





Dzisiaj Nowy Rok więc życzę Wam aby ten rok był lepszy od poprzedniego.

5 komentarzy:

  1. Violinowo, ja też z tych, o których piszesz:)
    Zamiast odetchnąć chociażby po wczorajszych pląsach dziś całe popołudnie musiałam coś robić. Te typy tak mają i już:)
    Kwiatuszki śliczne:)
    pozdrowienia noworoczne,

    OdpowiedzUsuń
  2. tak święta tylko leniuchowanie a zwłaszcza Nowy Rok pozdrawiam:))Kwiatki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja leniuchowałam i przyznaję się bez bicia:)) świetne kwiatki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiaty. Pracuś z Ciebie, nie ma co. Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień Nowego Roku z całego serca życzę Tobie i Twoim bliskim. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolciu
    Kwiatki super, lampiony rewelka, torciki pewnie przepyszne a gdzie są króliki!
    plis pochwal sie króliczkami one są takie słodziutkie ;-)no i moja córcia tak bardzo je lubi;-)

    OdpowiedzUsuń