Translate

środa, 3 sierpnia 2011

Tortowo - Urodzinowo :)

Moje małe zaległości.Ostatnio robiłam torty na 18-te urodziny chłopaka mojej córki.Torty dwa bo imprezy były dwie.Jedna dla kolegów,druga dla rodziny i znajomych na której i my byliśmy.



A dodatkowo sama zrobiłam dla Niego kartkę urodzinową.
Muszę dodać że impreza była super!!!!!!


Dzień po osiemnastce urodziny miał mój syn Kamil.Dla niego też upiekłam "tort".
Moje dziecko zamiast tortu zażyczyło sobie Rafaello.Więc spełniłam jego życzenie i było Rafaello.

Oczywiście dla syna też zrobiłam kartkę urodzinową.Nie są to profesjonalne kartki ,ale są zrobione z tego co akurat miałam w domu.Na pewno są inne  niż wszystkie.

2 komentarze:

  1. Torty wyglądają smacznie i tak też pewnie smakują.Karteczki są świetne i nic im nie brakuje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te torty muszą być naprawdę pyszne! Kartki też mi się podobają:)
    A swoją drogą tak sobie myślę, że będziesz fajną Teściową!:)

    OdpowiedzUsuń